top of page
Пошук
  • lizeymilitary

День здоров'я в ліцеї: динамічно, весело, спортивно!



Здоровий спосіб життя – запорука відмінного самопочуття та належного стану здоров’я людини. Кожен прагне бути здоровим, тому 7 квітня відзначають Міжнародний День здоров’я.

Відтак сьогодні на базі закладу відбулися урочисті заходи, присвячені цій події. Дійство пройшло масштабно та яскраво. Колектив ліцею активно долучився до різноманітних спортивних змагань та конкурсів, яких, до слова, організували чимало. Для поціновувачів здорового способу життя були організовані спортивні турніри, змагання з тенісу, стрільби тощо. Таким чином, ми намагаємось популяризувати здоровий спосіб життя, а також показати, що бути здоровим – модно. Також серед вихованців був проведений спортивний онлайн-марафон, присвячений Дню здоров'я. Заходи, проведені в цей день, нагадали усім: здоров'я понад усе!



























174 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page